Du får nytt sesongkort!

Viking FK bytter nå billettsystem og gjør salget av sesongkort og billetter enkelt for supporterne.

Brukernavn og passord er blant annet fjernet helt fra kjøpsprosessen, og våre supportere kan legge sesongkortet i Wallet eller Passbook på telefonen sin, slik man gjør med bl. a. flybilletter.

Viktig; Du vil innen kort tid få tilsendt nytt sesongkort til din e-postadresse. Har du også registrert mobiltelefon-nummeret ditt, vil sesongkortet i tillegg sendes til deg via sms.

Sesongkortet er en QR-kode som du enkelt kan legge til i Wallet eller Passbook på telefonen din. Du kan også skrive ut vedlegget i e-posten, om du ønsker å ha sesongkortet på papir.

Det sesongkortet du allerede har fått tilsendt vil ikke virke i sesongen 2017!

Vi vil derfor sterkt anbefale at du legger billetten i Wallet eller Passbook / Passes. Fordelen for deg som har kjøpt sesongkort er at du:

− Slipper å lete etter e-posten du mottok med billetten. Du har billetten trygt oppbevart i Wallet / Passes appen hvor den er lett tilgjengelig til enhver tid

− Billetten din vil vises på din låste skjerm 30 minutter før arrangementet starter. Sveip over meldingen som vises på skjermen og billetten vil vises

− Du trenger ikke printe ut billetten og er med å spare miljøet

Her er en fullstendig oppskrift du kan følge dersom du er i tvil på det praktiske.

Har du spørsmål til dette, kontakt gjerne Einar Grøttem i Viking FK på telefon: 982 21 321.
Du kan også kontakte TicketCo support på telefon 845 24 988 mellom kl 9 – 17.

Har du ikke mottatt sesongkortet på e-post eller sms?
Ta kontakt med TicketCo support via chat funksjonen på www.ticketco.no (blått chat-symbol nede i høyre hjørne).

Annonse: